piątek, 13 grudnia 2013

Liebsten Awards

Jejku na wstępie chciałabym bardzo podziękować za nominacje od Vicky Bieber oraz od
Karolina Figaszewska . Zostałam nominowana aż przez dwie osoby jejku dziękuję wam dziewczyny <3



A więc nominacja do Liebsten Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym, oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.


 ~PYTANIA OD Vicky Bieber ~

1.Ulubiony wokalista?
Justin Bieber <3

2.Co lub kto skłonił/o Cię do napisania/tłumaczenia tego opowiadania?
Przed wakacjami 2013 czytałam bardzo dużo tego typu opowiadań i pewnej nocy pomyślałam czemu by nie zacząć pisać swojego? Tak na prawdę zaczęcie pisania tego bloga było niesamowitym spontanem.

3.Czego oczekujesz od czytelników? 
Nic nie oczekuje od moich czytelników. Po prostu są i czytają te moje wypociny i za to jestem im ogromnie wdzięczna <3 

4.Jaką muzykę preferujesz?
Nie mam określonego stylu muzyki której słucham. Muzyka pod każdą postacią jest piękna i nie ważne czy jest to pop, reggae czy rap.

5.Ile masz lat? 
Mam 16 lat. W Lutym skończę 17 :) 

6. Co Cię zainspirowało do pisania? | (jeśli tłumaczysz) 6. Czemu wybrałaś akurat to opowiadanie do tłumaczenia? 
Moją inspiracją było pokazanie że pieniądze szczęścia nie dają. Dziewczyna z mojego opowiadania jest bogata jednak nie odczuwała szczęścia do czasu poznania miłości swojego życia. Chciałam tutaj też pokazać że ludzie nie są podzieleni na bogatych i biednych. Wszyscy są sobie równi i nie powinni się dyskryminować z żadnych powodów. Miałam wiele pomysłów na to opowiadanie jednak wiedziałam że musi być w nim motyw Miłości i bohaterem musi być mój idol Justin Bieber.  

7.Masz idola? Jeśli tak, to kto to taki i dlaczego. 
Jak już wcześniej wspomniałam moim idolem jest Justin Bieber. Dlaczego? Otóż Justin osiągnął niemalże wszystko czego sobie zamarzył. Doszedł do tego przez ciężką pracę i pomoc innych muzyków. Jest niesamowitym człowiekiem. Gdy był młody nie miał niczego poza kochającą rodziną. Teraz ma również sławę, pieniądze i miliony fanów. Tworzy przepiękną muzykę którą osobiście uwielbiam i mogę spokojnie stwierdzić że jest dla mnie wzorem <3

8.Dużo czasu poświęcasz na pisanie/tłumaczenie?
Napisanie jednego rozdziału zajmuje mi około dwie i pół godziny plus poprawa błędów widocznych na pierwszy rzut oka. 

9.Ulubiony film? (możesz podać kilka) 
Jestem fanką dramatów romantycznych i horrorów. Tak możliwe że te dwa gatunki nie mają ze sobą nic wspólnego i są diametralnie różne ale uwielbiam je oglądać. Moimi ulubionymi są:
The Last Song
Now Is Good
Wciąż Ją Kocham
Ring
Obecność
REC

10.Gdybyś miał/a możliwość zagrania w filmie/teledysku, to którym i z jaką gwiazdą? 
All That Metters - Justin Bieber lub As Long As You Love Me - Justin Bieber

11.Jakiego gatunku filmy lubisz?
Już wcześniej wspominałam o tym że moimi ulubionymi gatunkami filmowymi są horrory i dramaty.

~PYTANIA OD  Karolina Figaszewska ~
1 . Dlaczego założyłeś/łaś bloga ?
Przed wakacjami 2013 czytałam bardzo dużo tego typu opowiadań i pewnej nocy pomyślałam czemu by nie zacząć pisać swojego? I tak oto w mojej głowie narodził się pomysł na tego bloga.
2. Należysz do jakiegoś fandomu ?

Oczywiście! Beliebers.
3. Ile masz lat ?

Mam 16 lat. W lutym skończę 17 :) 
4. Ulubiony kolor ?

Fioletowy.
5 . Jakie jest twoje hobby ?

Moim hobby jest śpiewanie ale nie w zespole ani przed publicznością. Uwielbiam śpiewać i robię to w sumie przy każdej okazji.
6. Masz rodzeństwo ?

Niestety nie mam rodzeństwa. Ale mieszkam z młodszym bratem ciotecznym którego tak naprawdę traktuję jak rodzonego.
7. Masz jakiegoś psa lub kota ?

Mam dwa psy. Sznaucera miniaturkę - Nero, oraz Kanekorso - Killer
8. Czego się boisz ?

Boję się wielu rzeczy... Duchów, pająków, śmierci, samotności i czasami samej siebie.
9. Co bardzo lubisz ?

A to zależy w jakim sensie bo jeżeli chodzi o jedzenie to lubię wszystko oprócz fasolki i groszku. 
Jeżeli chodzi o zajęcie to lubię śpiewać, ćwiczyć, wygłupiać się. Lubię też patrzeć na kochające się pary, przytulać się, pływać, tańczyć, pisać moje opowiadanie i się śmiać. 
Może chodzić też o uczucie to lubię miłość i szczęście.
Ale najbardziej to chyba lubię być kochana... 
10 . Masz drugie imię ?

Takiego w papierach to nie mam ale z bierzmowania mam Michalina.
11. Na czym byłeś/łaś ostatnio w kinie ?

Na historii Jaśka Meli - Mój Biegun


 ~NOMINOWANI PRZEZE MNIE~

http://collision-fanfiction.blogspot.com/
http://life-can-bieber.blogspot.com/
http://sexy-machine-in-hollywood-dream.blogspot.com/
http://myworldwithdreams.blogspot.com/
http://www.thelifeyouwereborn.blogspot.com/
http://demi-simon-drabbles.blogspot.com/
http://kocham-twoje-oczyy.blogspot.com/
http://hard--choice.blogspot.com/
http://ourlifeislottery.blogspot.com/
http://fanfiction-saveme.blogspot.com/
http://loneliness-fanfiction.blogspot.com/


~MOJE PYTANIA~

1. Co Cię zainspirowało do pisania bloga?
2. Masz idola? Jeżeli tak to kim on/ona jest i dlaczego właśnie on/ona?
3. Posiadasz Twittera? Jeśli tak podaj nazwę.
4. Twoje największe marzenie?
5.  Jaką scenę z filmu bądź teledysku chciałabyś przeżyć?
6. Ile masz lat?
7. Z jaką częstotliwością piszesz rozdziały na twoim blogu?
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
9. Czy czujesz się szczęśliwa?
10. Posiadasz partnera? Jeśli tak opisz go, jeśli nie to opisz jaki powinien być.
11.Wymarzony prezent?


6 komentarzy:

  1. Dodasz dzisiaj kolejny rozdział proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj znalazłam to opowiadanie i po przeczytaniu tych 41 rozdziałów , stwierdzam że są świetne. Biorę się za 42! :* Zapraszam do mnie http://this-is-my-life-brooklyn.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. AAA!!! gratulacjeee! KC i twoje opowiadanie jest świetne<3proszę dodaj następny;**

    OdpowiedzUsuń