wtorek, 24 grudnia 2013

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Moje kochane mordeczki!
Chciałam wam złożyć życzenia z okazji świąt!

Wszystkiego najlepszego!
Żebyście byli wiecznie uśmiechnięci!
Żeby szczęście w nowym roku 2014 was nie opuszczało!
Żebyście spełnili swoje marzenia!
O ile już nie spotkaliście to żebyście spotkali na swojej drodze miłość, ale taką prawdziwą i wytrwałą wszystko!
Żeby te święta były wyjątkowe i pełne radości.
Życzę wam mnóstwa wspaniałych prezentów pod choinką.
Żeby może w końcu śnieg spadł!
Żebyście byli zdrowi.
Żebyście się bawili życiem! Nigdy nie smucili i nie płakali z błahych powodów! A najlepiej to żeby takich powodów w ogóle nie było!
Życzę wam głośnego kolędowania!
Dobrego żarcia na stole wigilijnym!
Pasterki już nie będę mówiła jakiej! ;>
Żeby o północy w sylwestra wasza miłość was pocałowała!
Żeby w ogóle sylwester był pijany i najlepszy ze wszystkich!
Żeby nie było w nowym roku kaca mordercy!
Żebyście wszyscy osiągnęli swoje cele!
Kurde no i żeby ten rok 2014 przyniósł wam pasma wielkich osiągnięć i szczęścia!
Ach no i żebyście czytali dalej moje opowiadanie!
Co prawda niedługo się skończy ale nie ukrywam że z przyjściem wiosny planuję zaczęcie pisania nowego. Bądź ciągu dalszego tego.

Obiecałam wam prezent. I obietnicy dotrzymałam! Nie mogę wam niestety wiele dać ponieważ nie znam was wszystkich osobiście a bardzo bym chciała <3 No ale wracając do prezentu to macie ode mnie bonusik dzisiaj. Aż dwa rozdziały. Nie są może one w nastroju świąt ale myślę że się wam spodobają.


43
44


KOCHAM WAS WSZYSTKICH I JESZCZE RAZ ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIĄT I NIESAMOWITEGO SYLWESTRA!
WASZA PARYCJA

14 komentarzy:

  1. Jesteś taka kochana, niesamowita, wspaniała i tak w kółko przez 100000000 razy!!! <3333
    Czytałam te Twoje życzenia skierowane do nas i gdy natknęłam się na: "Co prawda niedługo się skończy" to mnie zamurowało i zaczęłam ten fragment czytać chyba z 10 razy od początku i ciągle rozbrzmiewa mi ten fragment w głowie, cały czas mam w głowie te właśnie Twoje słowa! Jest mi strasznie, ale to strasznie, strasznie, strasznie smutno :'( :'(
    Wiem, że nie chciałaś tego , ale strasznie posmutniałam w tym momencie i to nie jest Twoja wina absolutnie! To dlatego, że mam z tym opowiadaniem niesamowicie ogromną więź, którą stworzyłam przez te ostatnie kilka miesięcy czytania Twojego opowiadania.... Jeślibym mogła poprosić złotą rybkę o trzy życzenia to jednym z nich było by właśnie to, żeby Twoje wspaniałe opowiadanie NIGDY, NIGDY,NIGDY, NEVER, NEVER, NEVER się nie kończyło! :\ Ale to niemożliwe....................
    To było takie moje wyżalenie się i pokazanie mojej perspektywy na Twoje opowiadanie czytane przeze mnie ;)))))
    Kocham Cię i życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najwspanialsze. Wszystkiego co mogłabyś sobie wymarzyć aby się spełniło !!! Spotkania swojego największego idola i przytulenia Go! Wierzę w Ciebie i wierzę z całego serca, że Ci się to uda!! ;*** Dużo zdrowia i ogromnej, ogromnej weny do pisania tego najwspanialszego jakiego mogłam sobie wymarzyć i znaleźć opowiadania! <333 I w ogóle spełnienia Twoich największych i nawet tych nierealistycznych marzeń !! I jeśli pominęłam jakieś życzenie, które by Ci sprawiło radość i o którym marzysz to oczywiście dopisuję się do niego i życzę Ci go z całego mojego serca!!!
    Kocham Cię Kocham!!! ;*** <333 <3333 Wesołych Świąt!!!
    I Szczęśliwego Nowego Roku, aby był o 100000 razy lepszy od poprzedniego i, aby wszystkie wyznaczone przez Ciebie cele zostały przez również Ciebie osiągnięte!!!
    Kocham Cię!!!! I z niecierpliwością czekam na dalsze losy w postaci nowych rozdziałów!!! <333 ;**** <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie nie ma się co martwić <3 Jak wcześniej napisałam nie mam zamiaru kończyć z pisaniem. Mam niezły pomysł na nowy blog i albo go zrealizuję albo będę pisała ciąg dalszy tego. Jeszcze muszę to przemyśleć ;) A tak w ogóle jak zwykle dziękuję ci z całego mojego serduszka za tyle wspaniałych słów i za życzenia :* Całuski

      Usuń
    2. Oczywiście nie ma za co ;**
      Proszę jeżeli jest to możliwe, to pisz dalej To opowiadanie, proooosze....
      Aaa i mam takie pytanie.: Jeśli postanowisz zakończyć to opowiadanie to czy będzie szczęśliwe zakończenie? :\ Bardzo proszę powiedz, że tak? I kiedy by pojawił się kolejny rozdział??? Jeśli mogę wiedzieć oczywiście ;***
      Kocham Cię i Twoje opowiadanie i czekam z niecierpliwością ;****

      Usuń
    3. Nowy rozdział pojawi się na pewno jeszcze przed nowym rokiem ;) i Zakończenia nie zdradzę ;* A kontynuację tego opowiadania na prawdę poważnie przemyślę <3

      Usuń
  2. Dziękuję i wzajemnie Pati ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prośbę , piszę jeszcze bloga o Demi , jeśli mogłabyś to skomentujesz? http://neveragaindemi.blogspot.com/ byłabym wdzięczna + świetny blog ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww *.* dzięki i nawzajem ;** czekam z niecierpliwością na następny rozdział ;))

    OdpowiedzUsuń